بزرگترين پايگاه سرگرمي تفريحي ايرانيان

نت یار
ورود شما به بزرگترين پايگاه سرگرمي تفريحي ايرانيان را خير مقدم عرض مي نماييم.
به دليل بروز بودن سايت لطفا از ساير صفحات وب هم ديدن نماييد.
31099216435342796592.png

تبليغات هزينه نيست بلکه زمينه سازي براي معرفي وب خود به ديگران و درآمد زايي براي شماست .
محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ... محرم آمد ...

جستجو
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
درباره وب

به وبلاگ نت یارخوش آمدید امیدوارم از مطالب خوشتان بیاید لطفا برای استفاده از مطالب در وبلاگ عضو شوید وما را با net yar.lxb.ir لینک کنید لطفا خواهش میکنم نظر نیز دهید تا از خوب بودن مطالب وبلاگ باخبر شویم . اگر در آرشیو وبلاگ مطلب کم بود ما در طی زمان آن را هم تکمیل می کنیم . باتشکر مدیر وب نت یارحسین عباس زاده.
نويسندگان
<-AuthorName->
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 460
کل نظرات : 21
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 6

آمار بازديد
بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 34
ورودي امروز گوگل : 0
ورودي گوگل ديروز : 3
آي پي امروز : 1
آي پي ديروز : 11
بازديد هفته : 229
بازديد ماه : 1342
بازديد سال : 6869
بازديد کلي : 153598

اطلاعات شما
آي پي : 3.236.64.8
مرورگر :
سيستم عامل :
امروز :
موضوعات وب
مطالب درسی
کتابهای درسی
مطالب مرتبط با درس
ششم
دوره ی اول متوسطه {هشتم}
دوره ی اول متوسطه {هفتم}
مقالعه
درسی
مذهبی
کتابخانه
قرآنی
داست ...کودکانه
شعر مخصوص کودکان
شعر
داستان های ایرانی
شعر ومطلب عاشقانه
آشپزی وتغذیه
علمی
دانش وفناوری
کامپیوتر
اینترنت
تکنولوژی روز
مذهبی
پیامبران وچهارده معصوم
احکام
معجزه ها
محرم
دینی ومذهبی
سرگرمی
متفرقه
دانستنی ها
جن وارواح
خطا هایدید
طنز
هنری
گالری عکس
عکس بازیگران
عکس خواننده ها
عکس خنده دار
پس زمینه موبایل
پس زمینه رایانه
طبیعت
عاشقانه
گوناگون
تصاویر سریال های ترکیه
گردشگری
جاهای دیدنی
موزه ها
اماکن قدیمی
ورزشی
قوانین فوتبال
زندگینامه بازیکنان
اس ام اس وپیامک
اس ام اس های عاشقانه
اس ام اس های خنده دار
اس ام اس های مناسبتی
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ شاد عروسی
ٰآهنگ های ارمین 2afm
ترکی
آذری
دانلود آهنگ های طنز
فارسی
نوحه
کلیپ ها
صمد وممد
کلیپ خنده دار
تلاوت قرآن کریم
ترتیل
صوت
مناجات
فیلم
فیلم های خارجی
فیلم های ایرانی
فیلم وسریال ترکیه
فیلم های ترسناک
ایران
بسیج
دفاع مقدس .جبهه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
رتبه وب
...شهداء
پويا نمايي
روزنامه

اسلايدر

کد اخبار

sq-etrat.net

sq-etrat.net


وبلاگ-کد لوگو و بنر



09363130920

آشنائی با پروتکل DNS
DNS از کلمات Domain Name System اقتباس و یک پروتکل شناخته شده در عرصه شبکه های کامپیوتری خصوصا” اینترنت است. از پروتکل فوق به منظور ترجمه  اسامی کامپیوترهای میزبان و Domain به آدرس های IP استفاده می گردد. زمانیکه شما آدرس www.srco.ir را در مرورگر خود تایپ می نمائید، نام فوق به یک آدرس IP و بر اساس یک درخواست خاص (query) که از جانب کامپیوتر شما صادر می شود، ترجمه می گردد.

تاریخچه DNS
DNS ، زمانی که اینترنت تا به این اندازه گسترش پیدا نکرده بود و صرفا” در حد و اندازه یک شبکه کوچک بود، استفاده می گردید. در آن زمان، اسامی کامپیوترهای میزبان به صورت دستی در فایلی با نام HOSTS درج می گردید. فایل فوق بر روی یک سرویس دهنده مرکزی قرار می گرفت. هر سایت و یا کامپیوتر که نیازمند ترجمه اسامی کامپیوترهای میزبان بود، می بایست از فایل فوق استفاده می نمود. همزمان با گسترش اینترنت و افزایش تعداد کامپیوترهای میزبان، حجم فایل فوق نیز افزایش و امکان استفاده از آن با مشکل مواجه گردید (افزایش ترافیک شبکه). با توجه به مسائل فوق، در سال ۱۹۸۴ تکنولوژی DNS معرفی گردید.

تعداد صفحات : ۱۹

فرمت کتاب الکترونیک : pdf

پسورد فايل:

لينک دانلود - نسخه پی دی اف – ۲۷۴ کیلوبایت


تعداد بازديد : 690 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,,
برچسب ها : ,


 

virus_1

ویروس های کامپیوتری از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای کامپیوتر بوده که توجه اغلب کاربران را بخود جلب می نماید.
ویروس های کامپیوتری بخوبی قدرت آسیب پذیری سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر را به ما نشان می دهند. یک ویروس مدرن و پیشرفته قادر به بروز آسیب های کاملا غیرقابل پیش بینی در اینترنت است، مثلا ویروس ملیزا (Melissa)، که در سال ۱۹۹۹ متداول گردید، از چنان قدرت و توانی برخوردار بود که شرکت های بزرگی نظیر مایکروسافت و سایر شرکت های بزرگ را مجبور به خاموش نمودن کامل سیستم های پست الکترونیکی خود نمود.
ویروس “I LOVE YOU” ، که در سال ۲۰۰۰ رایج گردید، باعث آسیب های فراوان در اینترنت و شبکه های کامپیوتری گردید.
ویروس های کامپیوتری بدین دلیل ویروس نامیده شده اند، چون دارای برخی وجوه مشترک با ویروس های زیست شناسی می باشند. یک ویروس کامپیوتری از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر عبور کرده، دقیقا مشابه ویروس های زیست شناسی که از شخصی به شخص دیگری منتقل می گردند.
ویروس های کامپیوتری به دو گروه عمده تقسیم می گردند. گروه اول را “ویروس های سنتی” و گروه دوم را “ویروس های مبتنی بر پست الکترونیکی” می نامند. خصوصیات، عملکرد و نحوه پیشگیری از هر یک از گروه های فوق متفاوت بوده و در این راستا لازم است، اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کرد.

دانلود کتاب الکترونیک ویروس چیست؟

نام کتاب :ویروس چیست؟

نویسنده : -

 

ناشر : -

تعداد صفحات : ۲۱

فرمت کتاب الکترونیک : pdf

پسورد فايل:

لينک دانلود - نسخه پی دی اف – ۶۱۰ کیلوبایت


تعداد بازديد : 666 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,,
برچسب ها : ,


corel draw x4

در این کتاب شما می توانید با یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی گرافیکی در جهان بنام Corel Draw که رقیب فتوشاپ محسوب میشود آشنا شوید و نحوه استفاده از آن را بیاموزید.

 

 

پسورد فايل: www.mikhak.net

لينک دانلود - 1.46 مگابایت


تعداد بازديد : 594 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,,
برچسب ها : ,


آشنایی با تکنولوژی های جدید مادربرد

مادربرد، اصلی ترین قسمت هر کامپیوتر می‌باشد که تمام قطعات یا بر روی آن نصب و یا به آن متصل می شوند، تکنولوژی ساخت این برد بسیار پیشرفته است. اگر به دقت به آن توجه کنید، خواهید دید که مدارهای بسیار باریکی (باریکتر از موی سر انسان) ارتباط بین قطعات نصب شده بر روی برد را به عهده دارد. یکی از جالب ترین قسمت‌های این برد،چند لایه بودن آن می‌باشد.در حقیقت چندین لایه مدار بر روی هم پرس شده و وظیفه اتصال قطعات را بر عهده دارند. مادربردها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند بطوریکه شرح مدل و تکنولوژی ساخت آنها در حوصله این بحث نمی گنجد. در این کتاب سعی داریم شرح کلی در خصوص قطعات نصب شده بر روی مادر برد و نوع کار آنها را ارائه دهیم.


تعداد بازديد : 640 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,تکنولوژی روز ,,
برچسب ها : ,



در صورتی که از سرویس ایمیل Gmail استفاده می کنید، می توانید قابلیتی را فعال کنید تا پس از ارسال ایمیل نیز فرصتی برای بازگردانی ایمیل داشته باشید. در این ترفند به نحوه ی انجام این کار می پردازیم.

جی میل

حتماً برای تان پیش آمده است که به هنگام ارسال یک ایمیل، پس از کلیک بر روی دکمه ی «ارسال» یادتان افتاده است که نکته ای را در هنگام نگارش ایمیل از قلم انداخته اید، اما دیگر کار از کار گذشته است و ایمیل ارسال شده است. طبیعتاً راهی هم برای بازگردانی ایمیل پس از ارسال نیست. اما در صورتی که از سرویس ایمیل Gmail استفاده می کنید، می توانید قابلیتی را فعال کنید تا پس از ارسال ایمیل نیز فرصتی برای بازگردانی ایمیل داشته باشید. در این ترفند به نحوه ی انجام این کار می پردازیم.


تعداد بازديد : 575 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,اینترنت,,
برچسب ها : ,



قدیمی‌ترین سوکت در این میان،LGA 775  است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی‌که سوکت AM2 شرکت AMD که بعد از آن ارایه شده استنیز سرنوشت مشابهی را دنبال می‌کند. سوکت‌هایAM2+  و AM3 شرکت AMD و همچنین سوکت‌های LGA 1366 و LGA 1156 شرکت اینتل در حال حاضر با قدرت در بازار استقرار یافته‌ و جایگزین اینترفیس‌های قبلی پردازنده‌ها شده‌اند. از سوی دیگر، با معرفی پردازنده‌های SandyBridge، سوکت LGA 1155 نیز به‌زودی وارد این عرصه خواهد شد. ما در این بخش به بررسی سوکت‌های مختلف پردازنده در مادربردهای موجود بازار می‌پردازیم.

سوکت

 

سوکت‌های پردازنده

سوکت  AM2 :پردازنده‌های سوکتAM2  شرکت AMD با تمام مادربردهای جدیدتر AMD نیز سازگار هستند. به همین دلیل و با توجه به این واقعیت که سوکت AM2 به سمت انقراض کامل پیش می‌رود، حتی در صورتی که یک پردازنده سوکت AM2 را انتخاب کرده‌اید بهتر است از خریداری مادربردهای مبتنی بر سوکت AM2 خودداری کنید.


تعداد بازديد : 559 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,,
برچسب ها : ,



استفاده از محیط Command Prompt یکی از مهم ترین بخش‏های ویندوز است که کاربران حرفه‏ ای زیادی با آن سر و کار دارند. برای دستیابی به این صفحه می بایست در Run عبارت  CMD را تایپ کنید تا پنجره Command Prompt باز شود و کاری که مدنظرتان است  را انجام دهید.

ویندوز

استفاده از CMD در مورد هر کسی متفاوت است و هر کس بسته به نوع نیازش از آن استفاده می کند.

در صورتی که از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می کنید می توانید در هر فولدری که هستید پنجره Command Prompt را باز نمایید. ضمن این که خط فرمان مستقیماً بر روی مسیر همان پوشه قرار می گیرد.

زمانی که شما صفحه CMD را باز می کنید اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که Background آن را تغییر دهید. در صورتی که از ویندوز 7 و یا ویستا استفاده می کنید برای این کار می توانید از روش زیر استفاده کنید.


تعداد بازديد : 657 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,اینترنت,,
برچسب ها : ,



شما با نصب این نرم افزار در سرعت سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما دو چندان خواهد کرد.

اینترنت

 

این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که برای امواج بی سیم مسافت سیگنال های رادیویی را برای شما بیشتر می کند و در همین حین، به شما کیفیت بهتری برای مکالمه تلفنی می دهد و از لحاظ امنیتی کانکشن های شما را در برابر برنامه های مخرب ایمن می کند و شما می‌توانید با این نرم افزار ارتباط اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما داشته باشید.


تعداد بازديد : 640 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,اینترنت,,
برچسب ها : ,


یک سئوال! لطفا چند تا سیستم عامل نام ببرید: ویندوزفون، اندروید، iOS، سیمبین، بادا، میگو، … خب اینکه خیلی زیاد شد! حالا بگویید کدام‌یک از دیگری بهتر است؟ در ضمن به این نکته هم توجه داشته باشید که هیچ‌گاه نمی‌توان یک سیستم عامل را به صورت مطلق بهترین و دیگری را بدترین دانست و بی‌تردید هر کدام معایب و مزایایی نسبت به یکدیگر دارند.

اندروید

در این مقاله قصد مقایسه بین آن‌ها را نداریم، بلکه می‌خواهیم یک نکته را بگوییم و آن اینکه: بهترین سیستم عامل برای یک کاربر ایرانی اندروید است. حالا چرا؟! اجازه بدهید از طریق معکوس آن را برای شما بیان کنیم!

چرا ویندوز فون نه؟!

اگر نگاهی به آمار سیستم عامل‌های دنیا بیندازید، مشاهده خواهید کرد که ویندوز فون حتی در کشور سازنده‌اش یعنی آمریکا نیز توفیقی تا به حال نداشته، جایی که بیشترین پشتیبانی از طرف کمپانی سازنده یعنی مایکروسافت صورت گرفته و کاربران با خیال راحت می‌توانند یک گوشی با این سیستم عامل را تهیه کنند. پس وقتی آنجا نمی‌خرند، چرا ما بخریم؟!


تعداد بازديد : 545 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,اینترنت,,
برچسب ها : ,



دروپال نسخه 7.20 چندی پیش ارائه شد. اما حالا یک آپدیت جدید از راه رسیده که مشکلات نسخه 7.20 را حل می کند. نسخه 7.21 برخی باگ ها و مشکلات با ماژول ها را حل نموده و تیم دروپال گفته در صورتی که با نسخه 7.20 به مشکل برخورده اید حتما به نسخه 7.21 ارتقا دهید.

 

دروپال

 

 

سیستم مدیریت محتوا یا (CMS) Content Management System چیست؟

سیستم مدیریت محتوا(CMS) ، نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا مطالب خود را خلق کنید، آنها را سازمان دهی و یا ویرایش کنید، برخی از آنها را حذف یا غیر فعال کنید. همچنین این مطالب می توانند شامل تصاویر، متون، اسکریپت ها و یا هر چیز دیگری از این نوع باشند .


دروپال چیست؟


تعداد بازديد : 591 ا تاريخ: دو شنبه ساعت: 1 AM ا نويسنده: ا نظرات() ا
مي پسندم نمي پسندم
موضوع: دانش وفناوری,کامپیوتر,اینترنت,,
برچسب ها : ,


صفحات سايت

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پایگاه سرگرمی تفریحی و آموزشی ایرانیان و آدرس netyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه
براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرين نظرات کاربران
رابوکالا - - 1397/12/25
رابوکالا - - 1397/12/25
بهار - وبلاگت فوق العادست حسین عباس زاده واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن - 1393/9/25
بهار - وبلاگت فوق العادست حسین عباس زاده واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن - 1393/9/23
مهرنوش - حسین عباس زاده اسم شماست؟

خخخخخخخ

حسین عباس زاده پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!! - 1393/9/20
مهرنوش - حسین عباس زاده اسم شماست؟

خخخخخخخ

حسین عباس زاده پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!! - 1393/9/17
مهرنوش - حسین عباس زاده وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ حسین عباس زاده را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com - 1393/9/16
وحید فرد - وبلاگت عالیه تبریک میگم دادش
دست خوش
http://vahidf7.loxblog.com/ - 1393/9/13/nety
مهرنوش - حسین عباس زاده وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ حسین عباس زاده را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com - 1393/9/13
مهرنوش - حسین عباس زاده وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ حسین عباس زاده را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com - 1393/9/12
امکانات ويژه
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 1342
بازدید کل : 153598
تعداد مطالب : 460
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

وبسایت مخصوص هشتمی ها

وبلاگ-کد لوگو و بنر

Large Visitor Globe

ساعت فلش

نمایش آی پی

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • پشتیبانی

    قالب وبلاگ

    |

    ابزار رتبه گوگل


    درباره شهيد امير اسدي
    درباره شهيد امير اسدي